Zijn kattenredding?

Als non-profitorganisatie streven we ernaar om te behouden. Homeward Trails Animal Rescue adopteert huisdieren in huizen in Washington, DC, Virginia en Maryland. Veel van de honden en puppy"s die beschikbaar zijn voor adoptie, worden verzorgd in pleeggezinnen in het DC-gebied, maar velen bevinden zich nog steeds in landelijke dierenasielen en kunnen alleen naar het DC-gebied worden gebracht als we adoptie- of pleeggezinnen voor hen hebben goedgekeurd. Als je geïnteresseerd bent in het adopteren van een van deze dieren, bekijk ons adoptieproces voor huisdieren en maak een afspraak om Meow Palace te bezoeken of neem contact op met de vrijwilliger wiens e-mailadres op zijn of haar pagina staat vermeld.

The Lost Dog %26 Cat Rescue Foundation helpt dakloze huisdieren hun weg te vinden naar liefdevolle huizen door middel van redding en adoptie. Lost Dog %26 Cat Rescue Foundation is vereerd om samen te werken met de Humane Society of the United States als onderdeel van de landelijke reddingsinspanning voor beagle.

Leave Reply

All fileds with * are required